Ticker

6/recent/ticker-posts

Ebru şallı'dan fit kalmanın 3 sırrı

Ebru Şallı formda kalmanın 3 altın kuralını açıkladı. Ebru şallı nasıl zayıfladı?
Yıllardır fit görüntüsünden bir şey kaybetmeyen Ebru Şallı formda kalmanın 3 altın kuralını açıkladı.Ünlü manken ve sunucu, “Benim sırrım çok basit. Düzenli olarak spor yapmak, her gün iki fincan yeşil çay içmek ve 8 öğün yemek” dedi
Türkiye’de pilates deyince akla gelen ilk isimlerden biri olan Ebru Şallı yıllardır formundan hiçbir şey kaybetmiyor. Ünlü manken ve sunucu fit vesağlıklı bir vücuda sahip olmasının üç sırrı olduğunu açıkladı.
ÖNEMLİ OLAN SAĞLIK
Önemli olanın zayıf değil, sağlıklı ve fit kalabilmek olduğunu belirten Şallı şöyle konuştu: “Benyıllardır aynı kilodayım. Bunun en önemli sebeplerinden birincisi düzenli spor ve pilates yapmak. İkincisi günde sekiz öğün yemek ve hergün 2 fincan yeşil çay içmektir.” Ünlü manken beslenmesiyle ilgili ayrıntıları hakkında da bilgi verdi.
SİMİDE ASLA HAYIR DEMEM
Ebru Şallı, “Suyu daha çok taze sebze ve meyvelerden alıyorum. Her besini mevsiminde tüketirim.
Ana öğünlerimde sebze, karbonhidrat ve protein olmasına önem veriyorum. Her şeyi dozunda yiyorum. Yasaklarım yok. Mantı çok severim ama soyalı olanını tercih ediyorumçünkü vejetaryenim. Çikolataya bayılırım. Simite asla hayır diyemem ama yarım simit yerim!
ŞOK DiYETLER KASLARI ERiTiYOR
Kısa sürede zayıflamak için yapılan diyetlerin çok sağlıksız olduğunu söyleyen Şallı, “Şok diyetlerekarşıyım. Kısa sürede zayıflamak için bu diyetleri yapmayın. Şok diyetler, kas erimelerine ve yüzde çökmelere neden oluyor. Ben hiç diyet yapmıyorum” dedi.
OKAN IŞIK - BUGÜN GAZETESİ 

Yorum Gönder

0 Yorumlar